Klasické účetnictví
Ke klasickému účetnictví asi není potřeba příliš mnoho zmiňovat. Jedná se o již léta používaný kontaktní systém vedení účetnictví. Předávání dokladů probíhá standartní formou v papírové podobě buď osobně nebo kurýrem.
Doklady jsou během účetního období ukládány do šanonů a po ukončení závěrky jsou předávány k archivaci klientům.
Pokud dáváte přednost tomuto způsobu vedení účetnictví, u nás to není problém.
Osobní komunikace probíhá dle potřeby na základě domluvy s klientem.
Nicméně nemusíte se obávat jakékoliv formy vedení účetnictví. Osobní komunikace je možná a žádoucí v obou případech. Rozdíl je pouze v předávání dokladů.
Ani v klasickém účetnictví však nejsou vyloučené dokumenty v Pdf. Formátu apod. Vše je nastaveno dle domluvy s klientem tak, aby systém vyhovoval oběma stranám.